Showing posts with label Friends. Show all posts
Showing posts with label Friends. Show all posts

Saturday, July 18, 2009

With My Friend Anis

Ahaa... Sama cantik sama padan



Anis ni kawan lama...Dulu kami ni satu skolah start from Peralihan till Form 3....Masa skolah tu tak rapat sangat coz anis ni geng dgn budak2 baik yang nerd & pendiam kat dalam kelas (jangan mare yer Nis)....aku ni plak geng2 yang bising & 'rock' la kira nya...hahahaha....Form 4-5 aku dah pindah ke sekolah lain...Kami start close bila jumpa balik, sama2 masuk UTM, walaupun amik course lain2....kebetulan masa 1st year tu, duk bilik berdepan jer....ape lagik...memang kawan baik la start dari situ..baru la aku tau yang Anis ni bleh tahan jugak 'gila-gila' orangnya...

Masa dah berlalu...skarang masing2 dah ada karier & family....Tapi kami still contact each other...walaupun takla sekerap dulu tapi masih tak 'lost contact' lah....Anis skarang stay kat Shah Alam, dah jadi seorang pendidik....2 minggu lepas tetibe dia call inform nak datang Manjung, memang happy la sangat rasanya dapat jumpa...



Kalo nak baca celoteh si Anis ni, bleh la ke blog dia (http://arenis.blogspot.com). To Anis, my message in loghat Kelate "Nis, blog mung interaktif la..ajar gak aku nok wat lagu mano...maklumla, aku ni baru jah bukok blog ni & tokde nok explore.....tok reti sangat getek:)...pastuh so lagi nanti kalu de aku letok resepi ude galoh tu ok"... Kepada sesapa yang tak faham bleh la mintak translation yer